SZÁMLÁLO

free counters

MINDIG

2011. június 13., hétfő

Zöld-pöce.*HAAAAARP ÉS A HABIRUK*



Június 10. én volt egy érdekes telefonos beszélgetésem a Magyarországi greenpeace szervezet egyik munkatársával.
(Vay Márton, sajtószóvivő)

telefon: +36 20 525 3500
e-mail: sajto@greenpeace.hu) vel.
Kappel Judit irodavezetővel szerettem volna beszélni,de Őt sajnos nem értem el.
http://greenpeace.hu/kapcsolat/i23








Így aztán beértem a "Mártonal."

Az volt a kérdésem,hogy van-e tudomásuk a HAARP-Chemtrail tevékenységekről,ami magyarország területén is erősen érzékelhető.




Nem értette a kérdésemet ezért felhomályosítottam arról a tényről,hogy arra gondolok,amikor felnéz a tiszta égboltra és látja a keresztül-kasul futó kondenzcsíknak hazudott vegyi anyagokat húzó,repülőgépek által Európát,Magyarországot mérgező, illetve az időjárás befolyásolására irányuló cionista tevékenységről.
És mivel a Bolygónkról ,Európáról,Magyarországról van szó ezért felhívtam a figyelmét,hogy tegyenek ez ellen mert Szegény gazdák,méhészek mezőgazdaságban dolgozók csak néznek ki hülyén a fejükből,és nem értik miért van elárasztva a termőföld "esővel-csapadékkal"Jégesők országszerte,
soha nem látott felhőszakadások viharok.
Azt sem értik miért van,hogy mikor eljő az aratás ideje a földeken rohad el minden mert nem tudják betakarítani,Gépek nem tudnak rámenni a földekre mert víz alatt van minden.
A vegyi-permetezés (chemtails) árvizeket okozott Magyarországon, a mezőgazdasági terményeket nagy részében tönkretették, az élővilágban máris súlyos károsodásokat okozott, ami nem csak ökológiai katasztrófával, de az élelmezés ellehetetlenítésével, drágulásával jár! A népes madárcsapatok gyakorlatilag eltűntek.

Korrupt politikusaink miatt, a hazánkat módszeres felvásárlók már közvetlenül az életünkre, életterünkre törnek, mindez a ZSIDÓK kezében lévő média hallgatása, és csalással, megtévesztéssel megválasztott politikusaink tudtával és beleegyezésével történik!
A válasza az volt,hogy még csak nem is hallott rerről a projectről,ezért nem is tud érdemben válaszolni erre a kérdésre.
Kértem,hogy nézzenek utána estleg ha kérik küldök anyagot ezzel kapcsolatban.
Megköszönte és kérte,hogy betűzzem neki a chemtrailt,így utána néz. és az a szakember aki ilyenekkel foglalkozik fel fog hívni engem... EBBEN MARADTUNK...






A beszélgetés végén kérdeztem tőle,mivel hihetetlennek tűnt számomra a tájékozatlansága a chemtrails al kapcsolatban,hogy mondja meg nekem,a Magyarországi greenpeace szervezet tagságában hányan vannak kettős állampolgárok....Gondolok itt Magyar-Izraeli állampolgárságra.
Na itt elszakadt a cérna a metéltnél és felháborodottan közölte velem,hogy fejezzem ezt be és mit képzelek és egyáltalán!!!!
Közölte még,hogy ne várjam a visszahívást,és hagyjam abba a chemtrailos témát.

Én jól kiröhögtem és tájékoztattam,hogy nem ez a megoldás,mert sokan tudnak már erről a pusztítási formáról és azon vagyok-vagyunk,hogy még több emberhez eljussanak az információk.. Minél több információ!!!!







A beszélgetés végén dilemában voltam mert nem tudtam eldönteni,hogy mi legyen a köszönés (shalom vagy Áldás)
Úgy döntöttem,hogy Áldással köszök el a metélttől..
Ezt sem értette,mert ő nem köszönt el..

Ez itt a linkjük. http://greenpeace.hu/kapcsolat.
Érdemes megnézni a képeket ill a neveket..

Működtetek egy oldalt ahova várom a hozzászólásokat,segítségeteket ötleteiteket ezzel kapcsolatban is!!!!
Link http://www.fuggetlenmezohire.sokoldal.hu/


Köszönettel. 

Áldás. oroga
FORRÁS *A POSTA LAPROL IMRÉNEK IRTÁK *