SZÁMLÁLO

free counters

MINDIG

2011. május 31., kedd

Nácinak nevezett gorilla-Jézust feszítettek meg egy izraeli gyerekműsorban


Nácinak nevezett gorilla-Jézust feszítettek meg egy izraeli gyerekműsorban

 
Az Izraeli Iskola Televízió a keresztény ünnepek és szokások jobb megismertetése és a másság tiszteletére való nevelés nemes szándékával sugározta az izraeli állami tévé főcsatornája nemrégiben a Jézus keresztrefeszítésének történetét bemutató oktatófilmet.
Elöljáróban a képernyő bal felső sarkában megjelent a nyitott könyv lapjain imbolygó tudás lángja, az Izraeli Iskola Televízió logója, majd a témához illő módon egy félmeztelenre vetkőzött, Toffinak nevezett „hölgy” történelemtanárként nemzeti és vallási öntudatra – és persze móresre - tanítja a zsidóságára fittyet hányó, kikeresztelkedni kívánó, s még „siksze” (nem zsidó nő) feleségül vételére is hajlandó renegát Gorillát, Jézus Krisztus filmbeli megszemélyesítőjét.

 Fordítás a videó alatt, a „hölgy által mondott szöveget dőlt betűvel írtuk.

- Sálom! A Történelemóra Toffival és a Gorillával című műsort látjátok. Beszélgessünk most a zsidó nép történetének fontos eseményeiről a régmúlt időktől kezdve egészen mostanáig. Ma Jézus keresztrefeszítéséről tanulunk. Hallottál már Jézusról?
- Úgy hallottam, hogy tiszteletre méltó ember volt.
- Dehogy. Jézus a zsidó nép ellensége volt, mert mindnyájunkat át akart téríteni a kereszténységre. Vannak ugyan jó keresztények is, ám ez a vallás szörnyű veszélyt jelent a zsidó nép számára.
- Én asszimilálódni akarok!
- Tudod te, hogy mivel jár az asszimiláció? Először is azt, hogy szexuális viszonyt kellene folytatnod egy goj nővel, amit természetesen sem én, sem te nem akarhatsz!
- Azt akarom, hogy a gyermekeim táblacsokoládét egyenek, és legyenek gojok. Toffi, én unatkozom itt. (Mármint Izraelben – a ford.) Svájcban akarok élni goj nővel, és egész nap csak táblacsokoládét enni.
- Jól van. Ha te annyira szereted Jézust, akkor te leszel Jézus. Én pedig Iskarióti Júdás vagyok.
- Jézus vagyok, s azt akarom, hogy mindnyájan legyetek keresztények, egyetek disznóhúst, táblacsokoládét, s élvezzétek az életet! Nézők otthon, ti is így akarjátok, ugye?
- Éppen ezért megfeszítelek. Egyáltalán, hogyan merészelsz itt szónokolni a jámbor zsidóknak?
- Istenem, Istenem, miért hagyál el engem?
- Náci vagy, Jézus, te náci vagy!
- Toffi! Ne tedd ezt, Toffi, félek! A vízen jártam, a tücsköket süteménnyé változtattam (sic!). Ne! Nem vagyok Jézus. Ez tévedés! Mózes vagyok! Ne verd belém a szegeket! Toffi, ne!
- Ez csak egy szeg, te gyáva.
- Neee! Jaj, Toffi, neee! Óh, Istenem, ne! Aaah! Aaah! Jaj nekem! Ne, ne, ne!
- Ajvé!
Júszef el-Kudszi